Veel gestelde vragen

Uitbetaling van de lonen

Intercrew werkt met uitzendcontracten. Iedere werknemer kan er voor kiezen om per week loon uitbetaald te krijgen of per 4 weken. Het loon van de gewerkte week zal in ieder geval iedere woensdag van de week daar opvolgend op de rekening van de werknemer staan. De loonstroken krijgt men iedere week of per 4 weken thuis gestuurd. Om een goede uitbetaling van het loon te kunnen garanderen vragen wij altijd om een kopie van jouw bankkaart.

Wat te doen bij ongeval of ziekte?

Mocht je onverhoopt ziek zijn? Laat het ons dan persoonlijk (en dus niet per sms) zo snel mogelijk weten op het 24 uursnummer. Dan houden wij er rekening mee voordat wij jouw inplannen! Mocht je toch al ingepland staan om te gaan werken bij 1 van onze opdrachtgevers, meld je dan minstens 1,5 uur van te voren ziek. Dan kunnen wij de opdrachtgever tijdig verwittigen en snel opzoek naar een vervanger!

Gedurende je ziekte zouden wij graag contact houden, zodat wij precies weten wanneer wij jou weer kunnen gaan inplannen om te gaan werken. Betermelden doen je dan ook een dag voorafgaande aan de datum van je herstel op het 24 uursnummer.

ontwerp & realisatie: Mecano.nl creatieve communicatie